fredag den 4. november 2011

Cupcakes


Jeg har bagt cupcakes idag! Jeg plejer altid at lave cupcakes når jeg har fødselsdag og tage dem med til mine klassekammerater. Men da jeg ikke går i skole må jeg nøjes med at glæde min familie her hjemme, og da jeg havde fødselsdag i lørdags, er det vel meget passende? Jeg syntes de blev rigtig flotte! Elsker at pynte dem med icing og diverse krymmel. Det var egentligt lidt 'a spur in the moment' ting. Fandt en cupcakes blanding med icing i Netto, og den blev jeg nød til at prøve. Har ikke smagt dem endnu, men jeg syntes de ser flotte og lækre ud, ha ha.

Imorgen skal min mor og jeg ud og hjælpe min far og hans løbeklub. De har lavet et stort løb for både medlemmer og ikke medlemmer. Vi skal stå ved en post og sørge for, at folk løber i den rigtige retning. Så var det jo en idé at tage cupcakes og varm kaffe med.. Vi skal alligevel stå der et par timer, så hvorfor ikke gøre det hyggeligt (;

Håber i alle får jer en god weekend,
xoxo Sandra

Ingen kommentarer: